Особливості отримання послуг з питань електропостачання у “червоній” зоні.
З 30 жовтня прийом клієнтів у центрах обслуговування “Прикарпатенерготрейду” відбуватиметься відповідно до обмежень “червоного” рівня, за наявності у відвідувача одного з таких документів (відповідно до постанови Кабміну №1236):
- сертифікату про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат)
- міжнародного свідоцтва про вакцинацію
- негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години)
Нагадуємо, що усім клієнтам “Прикарпатенерготрейду”, зокрема і тим, хто не зможе отримати послугу особисто, доступні канали дистанційного обслуговування:
- персональний кабінет: для населення – https://my.pret.com.ua/, для бізнесу – https://info.pret.com.ua/
- чат-бот у вайбері або чат у телеграмі: https://pret.com.
ua/messenger-link - кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
- телефон та електронна скринька ЦОКу: https://pret.com.ua/
service_centers - інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00
ТОВ “Прикарпатенерготрейд” дбає про безпеку працівників та клієнтів, тому рекомендує обирати дистанційне обслуговування.
Область вкладених файлів