За підтримки програми EU4Business Всеукраїнська Асоціація ОТГ та Новоукраїнська міська територіальна громада продовжує реалізацію проекту Бізнес-Акселератору на базі Новоукраїнської громади за темою: «Адаптивні стратегії бізнесу в умовах військового стану».
В рамках реалізації проєкту триває індивідуальна робота над проєктами для підприємців, який складається з серії 10-ти семінарів. Програма мінікурсу та бізнес-акселератора підготовлена спеціально для малого і середнього бізнесу, з метою адаптації своєї підприємницької діяльності до умов війни, криз та інших мінливих умов.
«Ми націлені на те, щоб всі учасники отримали не лише методичну підтримку, а й грантове фінансування від донорів на свої бізнеси», – зазначає керівниця проекту Тетяна Нехайчук
Початок роботи над проєктом і стратегією стартував 18 серпня, та триватиме до 08 вересня 2023 року.
Матеріали семінару 1
Як працювати підприємцю в умовах невизначеності.
Основні бізнес-тренди під час війни та в післявоєнний період
- Що таке невизначеність. Види невизначеності:
– надзвичайна невизначеність;
– породжена невизначеність;
– політична невизначеність;
– фінансова невизначеність.
- На чому базувати стратегію підприємства під час невизначеності
- Як допомогти бізнесу під час невизначеності
- Планування бізнесу під час невизначеності. Головні аспекти бізнес-планування
- Ризики та способи їх мінімізації. Найстрашніше слово в бізнесі «ОДИН».
- Сценарне планування
- Напрямки розвитку, які вже зараз стають перспективним для розвитку бізнесу або стартапу. Тренди в бізнесі
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Матеріали семінару 2
Стратегія підприємства, місія, візія. Соціальний вплив
- Що таке бізнес-стратегія? Чи всі підприємці мають стратегію?
- Коли стратегія не спрацьовує?
- Цілі підприємства
- Коротка історія виникнення
- Найкращий спосіб передбачити майбутнє — це створити його
- Етапи створення стратегії розвитку компанії
- Типи стратегії. Приклади успішних стратегій.
- Як формулювати стратегію?
- Місія та Візія підприємства
- Визначення місії підприємства. Складові місійного заявлення
- Процес формування місії. Приклади
- Алгоритм створення місії для підприємства
- Візія підприємства. Приклади
- Цінності підприємства. Приклади
- Інструменти для роботи над місією, візією, цінностями
- Соціальний вплив. Приклади компаній
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Матеріали семінару 3
Переваги соціально-відповідального бізнесу
- Що таке соціально-відповідальний бізнес?
- Переваги соціально-відповідального бізнесу
- Напрямки соціально-відповідального бізнесу
- Приклади проєктів з соціальною відповідальністю
- Що таке соціальне підприємство?
- Чи є така організаційна-правова форма підприємства в Україні?
- Отримання грантів під соціальні проєкти
- Платформи для пошуку грантів
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Матеріали семінару 4
Розробка концепції бізнес-ідеї
- Основні помилки при створенні та описі бізнес-ідеї
- Приклади розробки бізнес-ідей з практики
- Шість кроків, які допоможуть вам перетворити необроблену ідею на успіх
- Методи генерації бізнес-ідей
- Ключові елементи гарної бізнес-ідеї
- Помилка №1 при створенні ідеї – ви шукаєте ідеальну бізнес-ідею
- Помилка №2 при створенні ідеї – ви хочете створити бізнес в блакитному океані
- Створення концепції
- 10 кроків для створення бізнес-концепції
- «Стисла концептуальна подача»
- Ефект «оптимальної новизни»
- 6 принципів заразливості ідеї
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Матеріали семінару 5
Бізнес-модель: що це таке, її основні види
- Бізнес-модель Canvas
- Модель заощадливого бізнесу та філософія бережливого мислення (Lean Canvas)
- 9 блоків бізнес-моделі
- споживчі сегменти
- ціннісні пропозиції
- канали збуту
- взаємовідносини з клієнтами
- потоки надходження доходів
- ключові ресурси
- ключові види діяльності
- ключові партнери, структура витрат.
- Типи бізнес-моделей та приклади
► Презентація за посиланням
► Відео за посиланням
Слідкуйте за публікаціями презентаційних матеріалів та відеозаписів ще 5-ти семінарів безкоштовного мінікурсу та акселераційної програми для підприємців.
Проєкт реалізовує Всеукраїнська Асоціація ОТГ в межах грантового конкурсу з системної підтримки малого і середнього підприємництва на замовлення програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», яку спільно фінансують Європейський Союз і уряд Німеччини. Грантовий конкурс виконує Фонд розвитку підприємництва, стратегічним виконавцем програми є німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
Ексклюзивним партнером проєкту виступає польський акселератор, що здійснює свою діяльність в Варшаві і підтримує українців Polish-Ukrainian Startup Bridge (www.startupbridge.eu). В рамках проєкту польські партнери нададуть спеціальну програму консультацій, менторингу щодо можливостей для українського бізнесу, а випускник програми поділиться власним досвідом участі в акселераторі та побудови українсько-польського бізнесу.
Зміст публікації є виключною відповідальністю Всеукраїнської Асоціації ОТГ і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.