Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу»

Звертаємо увагу, суб’єктів господарювання в т.ч. рекламодавців розповсюджувачів та виробників реклами, що з 31 березня 2023 року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які внесені Законом України «Про медіа» від 13.12.2022 року № 2849-ІХ.

Зокрема, набувають чинності зміни до статті 22 Закону України «Про рекламу», відповідно до яких обмеження та заборони, що раніше стосувалися виключно реклами тютюнових виробів, реклами знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, з 31.03.2023 року також розповсюджуються на рекламу предметів, пов’язаних з вживанням тютюнових виробів, рекламу трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння та на рекламу знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються вказані товари.

Отже, реклама тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, предмети, пов’язані з їх вживанням, трав’яні вироби для куріння, електронні сигарети, заправні контейнери, пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння, забороняється:

– у будь-яких аудіовізуальних медіа незалежно від технології їх розповсюдження, а також в онлайн-медіа, на перших і останніх сторінках друкованих медіа, в усіх друкованих медіа для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва усіх друкованих медіа;

– у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва, виданнях для організації дозвілля та відпочинку, спорту та інших виданнях, у тому числі в усіх друкованих медіа;

– засобами внутрішньої реклами;

– на транспорті;

– за допомогою заходів рекламного характеру (крім спеціальних виставкових заходів тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння за умови, що на такі заходи допускаються лише працівники підприємств, які мають ліцензію на оптову торгівлю тютюновими виробами, предметами, пов’язаними з їх вживанням, трав’яними виробами для куріння, електронними сигаретами, заправними контейнерами, пристроями для споживання тютюнових виробів без їх згоряння або виробництво тютюнових виробів, предметів, пов’язаних з їх вживанням, трав’яних виробів для куріння, електронних сигарет, заправних контейнерів, пристроїв для споживання тютюнових виробів без їх згоряння);

– засобами зовнішньої реклами;

– у місцях проведення масових заходів політичного, освітнього, релігійного, спортивного характеру (спортивних заходів та спортивних змагань) та розважальних заходів, призначених для неповнолітніх осіб;

– у мережі Інтернет, крім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів.

З метою виявлення порушень, захисту населення від шкідливого впливу тютюнових виробів, слід звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області: тел.(0342)528371, ifyzps@ukr.net.

ПОДІЛИТИСЬ: