Знай свої права: відвідування тренажерних залів та басейнів – що має знати споживач

Рух – це життя. Щоденні прогулянки, плавання та заняття фізичними  вправами зміцнюють здоров’я та покращують настрій людям. Тому послуги тренажерних залів та басейнів користуються великою популярністю, особливо у холодні пори року.

Дежпродспоживслужба нагадує, що надання всіх послуг в Україні регламентується, зокрема, Законом України «Про захист прав споживачів».

Нагадуємо споживачам, на що варто звернути увагу, обираючи тренажерний зал або басейн для відвідування:

  1. Договір та абонемент
  • При купівлі абонемента споживач фактично укладає договір про надання послуг.
  • Умови користування (строк дії, заморожування, відшкодування коштів, графік роботи) мають бути чітко прописані.
  • Споживач має право отримати роз’яснення усіх умов до оплати.
  1. Інформація про послуги
  • Виконавець зобов’язаний надати достовірну інформацію про перелік послуг, їхню вартість, правила відвідування, обмеження та можливі додаткові платежі, а також про найменування виконавця послуг, який приймає претензії від споживачів.
  1. Повернення коштів
  • Якщо послуги не надаються у повному обсязі чи неналежної якості (наприклад, басейн закритий на ремонт, обладнання несправне, немає доступу до заявлених тренувань), споживач має право на відшкодування коштів або розірвання договору.
  1. Куди звертатися
  • У разі порушення прав споживача можна звернутися безпосередньо до адміністрації закладу з усною чи письмовою вимогою.
  • Якщо ситуацію не врегульовано, скаргу можна подати до територіального органу Держпродспоживслужби за місцезнаходженням надавача послуг.

 

Отже, якщо ваші права порушені – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ.

Контактний телефон управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами 0342-52-83-98.