Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі

Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування Більшівцівської селищної ради) розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (оприлюднюється на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання коштів» (зі змінами))

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
    • найменування замовника: Більшівцівська селищна рада
    • місцезнаходження замовника:    77146 Майдан Вічевий 1,  селище Більшівці Івано-Франківський район, Івано-Франківська область
    • ідентифікаційний код замовника: 4357450
    • категорія замовника: Орган місцевого самоврядування.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 – 15520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування Більшівцівської селищної ради)

  1. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
    • вид предмета закупівлі: відкриті торги (з особливостями).
    • ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-02-016546-а.

 

  1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Учасник зобов’язаний чітко дотримуватися порядку організації харчування, встановленого нормативно-правовими актами, зокрема:

  • Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;
  • постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
  • порядком надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116;
  • наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590

«Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);

  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 01.12.2020 № 2489 «Про внесення змін до Методичних настанов щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти»;
  • наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.12.2020 № 2532 «Про затвердження Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти»;
  • Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Чинні нормативні акти, які стосуються предмета закупівлі, який буде надаватися Учасником, що не перелічені вище, також повинні бути враховані при виконанні послуг.

Ціна послуг має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспорт, приготування, сервірування та прибирання столів їдальні, а також витрати на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію їдальні та харчоблоку, видалення твердих побутових відходів, поточний ремонт приміщень харчоблоку, технічне обслуговування обладнання, яке використовується Учасником під час надання послуг. Ціна послуг повинна включати в себе всі податки та збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником.

Послуги повинні надаватися відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню та щоденного меню-розкладу, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305

«Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Примірне чотиритижневе сезонне меню та щоденне меню-розклад повинно враховувати особливі дієтичні потреби учнів (у разі наявності), сезонність, наявні харчові продукти, порцію страв для різних вікових груп, а також відповідати вимогам санітарного законодавства та нормам харчування. Примірні чотиритижневі сезонні меню погоджуються з територіальним органом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба)

Приготовлені страви повинні бути свіжими, належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам.

Доставка готової продукції здійснюється транспортом Учасника кожен день під час навчального періоду безпосередньо в навчальний заклад. Затрати по транспортуванню, навантаженню, розвантаженню та страхуванню несе Учасник торгів.

Працівники Учасника, що здійснюватимуть приготування їжі, зобов’язані дотримуватись існуючих санітарно-гігієнічних вимог (працювати за наявності діючих особистих медичних книжок, у відповідному одязі, бути чистими, не приступати до роботи у випадках наявності інфекційних захворювань тощо).

Згідно з вимогами статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку харчових продуктів, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та / або обігу харчових продуктів. З метою виконання вимог частин першої та другої статті 22 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку повинні застосовувати системи процедури, що забезпечують доступність такої інформації компетентному органу за його запитами. Інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні.

Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та готової продукції покладається на Учасника, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР.

 

  1. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Загальна сума 140 000 грн.  з ПДВ з них:

місцевий бюджет 64 400 з ПДВ

державний бюджет 75 600 грн з ПДВ

Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився виходячи із потреби у закупівлі послуг з організації гарячого харчування на 2025 рік та відповідно до встановленої вартості гарячого харчування за рішенням Більшівцівської селищної ради від 19.08.2024 р. №5150

«Про організацію харчування дітей в закладах загальної середньої освіти Більшівцівської територіальної громади».

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти

  1. Розмір бюджетного призначення: 221 826,00 грн. згідно з затвердженим кошторисом на 2023 рік.