Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Робота із захисту прав споживачів в умовах воєнного стану

Головне управління Держпродспоживслужби Івано-Франківщини продовжує роботу із захисту прав споживачів в умовах воєнного стану

 

На період дії воєнного стану в Україні заборонили проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю).

Щоб дані законодавчі зміни не позначились на правах споживачів, спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області основний акцент в роботі змістили на розгляд звернень громадян та задоволення вимог споживачів шляхом проведення бесід та надання роз’яснень суб’єктам господарювання з питань застосування норм законодавства.

Крім того, за останні пів року в області оселилась значна кількість громадян із регіонів, де тривають бойові дії, відбулась релокація ряду підприємств. Таким чином, зросла кількість суб’єктів споживчого ринку, збільшився товарообіг, а отже і кількість порушень споживчих прав.

Так, станом на 01.10.2022 р. до управління захисту споживачів та консультаційних центрів в містах і районах області надійшло 960 усних та 209 письмових звернень від споживачів та суб’єктів господарювання. 

Під час попереднього розгляду спеціалісти задовольнили майже 30% звернень та посприяли в поверненні споживачам коштів в розмірі 196,9 тис. грн.

Ось декілька фактів:

–  ТОВ «Івано-Франківськгаз Збут» повернуло споживачу неправомірно нараховану заборгованість за послуги газопостачання в сумі 26,3 тис. грн.;

– суб’єкт господарювання, який здійснює продаж товару через мережу Інтернет, здійснив повернення споживачу коштів за товар, який не підійшов, на суму 2,5 тис. грн.;

– підприємець, який здійснює торгівлю складно-побутовою технікою, повернув споживачу кошти за замовлену, але не доставлену в обумовлений строк морозильну камеру,  в сумі 9,5 тис. грн.

Крім того, з метою підвищення споживчої грамотності та упередження порушень у сфері захисту споживачів, в Держпродспоживслужбі Прикарпаття провели 4 онлайн-семінари для суб’єктів господарювання, громадськості та представників органів місцевого самоврядування з питань захисту прав  споживачів туристичної галузі, житлово-комунальних послуг, особливостей рекламування деяких видів товарів та реалізації політики у сфері державного ринкового нагляду. 

ПОДІЛИТИСЬ: